سوزن تست قند خون

سوزن تست قند خون :

سوزن تست قند خون برای ایجاد سوراخ بسیار کوچک و ذره بینی روی نوک انگشت یا سایر نقاط بدن و بیرون اومدن مقدار بسیار کمی خون مورد استفاه قرار می گیرد.

افراد دیابتی گاها باید چندین مرتبه در طول روز اقدام به گرفتن تست قند خون و اطلاع از میزان قند خون خود کنند که این کار نیازمند دستگاه تست قند خون نوار تست قند خون و همچنین سوزن تست قند خون می باشند.

این سوزن بدون ایجاد هیچ گونه درد و خون ریزی شدیدی اقدام به ایجاد سوراخ ریز و بیرون اومدن کمتر از یک قطره خون می شود که خون را روی نوار تست قند خون ریخته تا توسط دستگاه میزان قند خون آن مشخص شود.

به سوزن تست قند خون قلم لنست نیز گفته می شود افراد دیابتی در طول روز چندین بار نیاز مند لنست یا سوزن تست قند خون می شوند که این لنست ها قیمت زیادی نداشته و می توان به راحتی آن را تهیه کرد.

این سوزن ها هر کدام استریل شده هستند و داخل هر بسته بندی و جعبه حدود صد عدد لنست یا سوزن موجود می باشد.

لنست ها دارای قطر گوناگون هستند که هر چه قطر آن کمتر باشد سوزن آن نازک و تیز تر بوده و باعث ایجاد درد کمتری می کند که لنست با قطر پایین طرفدار بیشتری میان افراد دیابتی دارد.

بر روی قسمت سر لنست یا سوزن یک پلاستیک کوچک قرار دارد که آن را از آلودگی اطراف حفظ می کند و به محض برداشتن قسمت پلاستیکی لنست باید مورد استفاده قرار گیرد.

 

سوزن تست قند خون : سوزن تست قند خون :

نکات قابل توجه سوزن تست قند خون :

  • به محض برداشتن قسمت پلاستیکی روی سر لنست یا سوزن سریعا باید استفاده شود
  • برای جلوگیری از وارد شدن آلودگی و عفونت به داخل خون ابتدا نوک انگشت را با الکل استریل کرده بعد اقدام به خون گیری کنید
  • توجه داشته باشید که هر سوزن تنها برای یکبار قابل استفاده است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما